Samozřejmě, že může být celkem libovolná, v rámci zvuků Vašeho SoundFontu. Lze ji také dynamicky měnit podle nálady. Jenže, koho by to pořád bavilo. Takže já jsem zatím zvolil toto (principálový sbor tučně):
I. manuál |
II. manuál |
Pedál |
Quintaton 8' |
Gedackt 8' |
Principal 16' |
Rohrfloete 8' |
Viola 8' |
Subbas 16' |
Principal 8' |
Principal 4' |
Bourdon 8' |
Salicional 8' |
RohrFloete 4' |
Octave 8' |
Octave 4' |
Quintaton 4' |
Gamba 8' |
Floete 4' |
Octava 2' |
Gedackt 4' |
Nachthorn 4' |
WaldFloete 2' |
ChoralBas 4' |
Viola 4' |
Quint 1 1/3' |
Mixture III |
Quinte 2 2/3 |
Larigot 1 1/3' |
Cornet IV |
Nasard 2 2/3 |
Tierce 1 3/5' |
Posaune 32' |
SuperOctave 2' |
Siffloete 1' |
Bombard 16' |
Mixture VI |
Neuvieme 8/9' |
Posaune 16' |
Cimbel VI |
Mixture III |
Fagott 8' |
Sesquialtera |
Cymbel III |
Rankett 8' |
Cornet VI |
Vox coelestis 8' |
|
Piffaro 8' |
Viola coelestis 4' |
Glocken |
Vox humana 8' |
Tuba 8' |
|
Trompette 8' |
Cornemuse 8' |
|
Trompette en Chamade 8' |
EnglishHorn 8' |
|
Clairon 4' |
Cromorne 8' |
|
|
Regal 8' |
|
Tremolo I. man. |
Echo Trompette 4' |
|
ZimbelStern |
Tremolo II. man. |
|
Spojky nevedu. Bylo by to sice s MIDI-OX možné, ale dost složité a nechce se mi s tím babrat. Navíc spojky ohrožují samostatnost jednotlivých strojů (Werkprinzip), takže je považuji za zbytečné.
Vítám všechny připomínky organologů, varhaníků atp. na zlepšení.